2011年9月4日星期日

Song of Saturday

J小姐的是日推介,果然好好聽。

但其實,當天我覺得梁先生的版本是可以的,不難聽的。人長得好看就是有好處囉。

3 則留言:

Judy 說...

朋友告訴我, 趙學而呢隻碟, 要$200! 係自資出版的。

涼茶偉的碟 (黑膠碟都有!), 我差唔多有齊, 買佢嘅碟, 都唔係為左聽歌喇, 嘰。涼先生把聲, 好聽到不行, 王家衛d 戲, 佢把vo 聲好重要。

匿名 說...

我家有人是趙小姐粉絲,聞說玩音響(胆機)個班人除會用蔡琴還會用佢同羅敏莊的碟試機,因為她兩是亦靚聲王。

凱允媽媽

v 說...

我羨慕趙小姐的骨﹐ 以及她找到自己喜歡的東西的熱誠(自資啊)。