2011年9月16日星期五

Song of Friday

我家對面,有個公園。第一次看到那個公園,我就想起Notting Hill最後一幕男女主角在閒話家常的公園。當然,我家對面的公園只是個市政局公園,但那些鬱鬱的樹,那些綠幽幽的氣氛,的確跟電影裡的公園有兩分相像。

於是我想起這首歌,當然cliche 到不能。但有時在香港或其他地方,偶爾在商場或時裝店或夜市聽到,還是覺得悅耳的。在youtube看到一個評論,說這歌其實在說"I love you when you shut up",笑死。

3 則留言:

Nicnico 說...

我好鍾意呢首歌咖!咁多年但呢首歌仲喺我iPhone playlist!!

v 說...

nicole - 你喜歡boys group風格的嗎?

Nicnico 說...

haha 係呀係呀, 以前讀書我成日聽的.
不過佢"單飛"之後我淨係識呢首..