2011年10月3日星期一

Song of Monday

她是我那個輩分的人,看到她最近在報上很快樂的照片,我也替她很快樂。

我一直不算特別喜歡她,但這歌,我是非常喜歡的。當年為了這首歌,買了唯一一隻她的CD。

6 則留言:

kikare 說...

But I became furious when I read 她終於脫離了剩女行列. It's just too insane, this mentality!

v 說...

Hk loves labeling... Just ignore that la, haha. And I always refer myself as 熟女,就爛個隻。people are referring girls around 30 as 中女,so I am definitely older than that la...

g 說...

和你一樣,我不算特別喜歡她(也不討厭),但今日在那些婚禮的照片中,我在她臉上看到光彩,很漂亮! (也喜歡她德籍丈夫,有些憨厚老實但又像很懂生活情趣,很順眼靚仔,感覺兩人很襯)

kikare: 無辦法,你看壹系的刊物(由報紙到忽然一周),全部一個tone,嫁得好才是幸福,生兒育女才叫人生美滿!

chowtin 說...

a very good song

Nicnico 說...

i like her very much since i was still a kid haha! i also have her CD
by the way, i have already been called "中女"呀.

v 說...

nicole - ignore the mo liu people...