2011年10月25日星期二

如果你是女主角

大家都說小說啊電影啊都很感動,但如果你是女主角,唉,大鑊,真頭痛。

10 則留言:

amy 說...

我也是昨夜看aukalun才知道原來是真名呢!! 真的女主角好無辜呀!

小說真的好看嗎? 我在想要不要去買...:P

v 說...

小說比電影刁鑽古怪﹐我個人很喜歡 ﹕)

g 說...

我會要求九先生分紅俾我,套戲賣座爆到咁!

但我很奇怪..其實(幾年前)的小說已一早用真名..

若不爽,也不會留待今日。

Judy 說...

bravo!! 完全同意, 我地預備在教會傾《單身男女》提過: 果d浪漫呀感動呢, 大前提係你lum 做果d野果個人囉, 不然浪漫愛情片就會變成驚慄片囉。

或者, 把我寫成女主角ok, 但拜託作者不要爆紅像九把刀....

amy, 係呀, 真人真事來的。另一樣我想唔明的是, 點會有情侶一齊去睇《那》呢 (besides 真係puppy love 緊果d)? 男人心底裡掛念/心繫初戀情人 (或1x歲暗戀果個美少女), 女人知道就算啦。何解要一齊去睇, 然後仲覺得感動到喊, 覺得好浪漫呢?

v 說...

g: 始終看書的人不多嘛。你看FB個個在談電影﹐都沒幾個人提到書。電影紅了﹐ 媒體就不斷報導﹐ 狗仔隊也應該出動了﹐ 真有排煩的。

Judy 說...

我quote 左你呢篇在我blog.

v 說...

J: 係喎!!哈哈!!你的角度有道理。

Judy 說...

咦, 這不就是真實版的《安娜瑪德蓮娜》麼? 可是, 陳家富是霉dum dum 的作家, 點寫莫敏儀都無關係。

v 說...

J: 咦﹐其實你有沒有一小滴誤會。。。因為女主角也愛男主角的﹐只是大家年輕﹐ 就種種原因錯過了。

但由兩個人的故事﹐ 變成放在幾千萬人面前的故事﹐ 我覺得慘囉。嘩﹐ 個樣幾OK都好﹐ 現在被放在明星旁邊並排比對喎。

Judy 說...

哈, 其實我未睇就亂說話了...我以為是單戀呢!