2011年10月17日星期一

忍不住要罵人

時間:下午五時十五分
地點: 屋苑平臺
人物:(算是)年輕媽媽兩個+兩粒下午班剛放學可愛幼稚園妹妹

媽媽甲:…係呀,下年佢讀K2我諗住好多野都cut o架喇,邊夠時間做功課?又或者夜晚做唔晒,留番第二朝再做囉…
媽媽乙:但係如果第二朝要學野就無得做功課o架喇喎…
媽媽甲:咁又係。唉,或者一路食飯一路做啦!
媽媽乙:咁辛苦?
媽媽甲:唉,無辦法喇…

疑團一:K2的功課為何會多至要一邊吃飯一邊做那樣坎坷呢?
疑團二:兩粒可愛小妹妹其實會否只是樣子長得小,其實她們已經在讀博士呢?我學歷低,沒讀過博士,或許博士們真的需要嘴裡含著白飯來鑽研學問的。

真是他奶奶的痴膠線。

3 則留言:

匿名 說...

俾好多個Like你,然後繼續支持"煮飯緊要過默書大行動"。
凱允媽媽

匿名 說...

真是他奶奶的痴膠線。x2
我都全力支持"煮飯唔緊要得過默書"。

老趙

v 說...

我現在﹐真是儘量避開D家長的﹐除非我肯定那是個"安全"的家長。聽得多﹐人就心煩。