2011年12月1日星期四

給S

今天在車上聽的,那些意境,像你寫的故事片段(但F博士就會覺得「怎麼一個罐都寫一餐」啊)。

3 則留言:

匿名 說...

好冤啊!我其實能接受「怎麼一個罐都寫一餐」的,只是看寫成怎樣嘛!即係呢,無病呻吟係會打鑊金的,但要是你能寫出"其實我係有病不過人地睇唔到",咁呢d呻吟我buy囉。

master f

v 說...

拿,大家知道了,如果第日博士忙,失蹤了,就用“講她壞話”方法她就出來了 :)

我知道了,如果有需要我會用“其實我係有病不過人地睇唔到,所以我就唯有逐個(罐上的)花紋寫,寫到你地明為止”的方法 。咁樣,對不對?

孜媽 說...

唔好理咁多,總之我知我實儲有感情分。

喂(大聲果種),大家都健康過熱情果奇異果,為啥要說病呢。

又,小小曬下:今早有人下樓去買熱粥給我吃,那我打開電腦,又見到有人點歌給我,天氣又好...嘿嘿