2011年12月4日星期日

示愛小故事

聽回來的真人真事:

女孩:「我最近鍾意左一個人,佢個名同你一樣o既,又係叫Gary (假名), 你知唔知佢係邊個?」
男孩(懵盛盛):「唔知喎⋯」
女孩:「咪係你囉!」

聽起來不算太勁,尋常示愛故事而已。但,如果我告訴你,兩個當事人都只是六歲小孩呢?

唉,如果我六歲那年已經懂得這些伎倆,今天必成大器

4 則留言:

kikare 說...

我一二年級時讀男女校,都好勁的。但長大後又變成一舊飯。所以,說不準呢。

v 說...

amy: 這種叫小時了了。。。

同樣道理,我覺得小一二科科99,到長大前途都會變一舊飯的,如我。

匿名 說...

記得讀小一時,問坐隔鄰的女同學仔可否做我的老婆,她又同意,結果無時無刻手拖手。後來,自己"變了心",愛上與同性玩,發覺更好玩。哈哈。

老趙

v 說...

老趙:即是呢,老婆走佬,自己一定有責任的囉。 :)