2011年12月14日星期三

卡著

總是這樣,每隔一陣子我都會覺得被卡住,不上不下走不出退不了。

也不是有甚麼大事,但細細碎碎,加起來就是氣餒。我不知道為甚麼有女子能日出日落的不斷付出,煮飯洗衣抹地教功課;而我,我只擅長火爆仔上身。

傍晚下樓走了一圈,Travis 的音樂開很大很大,耳窩裡的絨毛神經細胞怕都死掉不少;但沮喪歸沮喪,雙腿仍然會自動行去買提子,很壓抑的生氣。

在這裡躲起來說兩句就好了,面書太多人,我再亂講,別人就當我腦筋有問題了。

16 則留言:

g 說...

抱抱,會過去的,冇乜嘢既..

g 說...

@_@ 更正﹕我想講係"冇事冇事",唔係"冇乜嘢"..

kikare 說...

即使不用煮飯洗衣抹地教功課,總也會偶然爆一次壞情緒的。我們都是凡人啦。
我以前火爆時是聽Radiohead的Idioteque, 你又試吓!
http://www.youtube.com/watch?v=jJ9KYriPbU4

v 說...

g: thanks :)

amy: somehow “收音機頭”的音樂不太是我杯茶,但我今天看你的link 時發現這個。我未看過這套戲啊...

http://www.youtube.com/watch?v=iz8TTCqaILs

匿名 說...

好啦我又遙距呵吓你啦,久不久排洪心理先健康嘛!你都唔知,我連門都踢裂過,點止火爆仔咁簡單 :)

係咪又去買好食到飛起的提子? 豪俾自己買D好野自己食晒佢再同我地曬命啦,應該有效架!

f

v 說...

f: 好,踢門我喜歡!真功夫,真英雄!

我有晒命的癖好嗎???晒過什麼,提提我。。。

匿名 說...

無呢個癖好係你的錯!

d緊張阿媽曬辛苦曬緊張大叫努力加油不外乎想人知道自己子女讀名校自己居功至偉幾咁盡責之類之類,你唔曬呢d都要曬下自己超然物外的神級態度啦,否則咪好似而家咁間歇抑鬱囉。

至於treat自己,hk amy教過你,此處不贅。

v 說...

f: 唉,我的神級態度只是用來騙細路的。例如:

細路:媽咪,我唔想過新年呀,新年後要考試。。。
我(泰山崩於前面不改容的懶鎮定樣):考試有甚麼問題,工作紙一樣。考試仲放早,我們可以去吃shabu shabu lunch添! (應承了好一會,還未兌現的諾言)
好為食的細路雙眼放光:哈哈哈哈!

但夜闌人靜,瞄下那張考試範圍,內心就垂淚;材料那樣多,要怎樣分開溫才能沒有殺傷力但又保證夠熟呢??

我晒自己怎樣熬底就得...

g 說...

現在做人媽媽甚艱難。

不過,有時我都發覺,嬲完/同人炒大鑊,情緒會更差,我可以之後整個下午在office完全做唔到嘢..小學雞到呢..我歸咎於自細同人鬧交鬧得少。

小孜媽 說...

我有沒告訴過你,凡聽見有女子願意在家煮飯洗衣抹地教功課,我心裡都嘩幾十聲,然後自不然垂下頭。

我美其名說外出賺錢工作支持家庭開銷,可我問自己心果句,能不能365天全職媽媽那麼偉大?

我火爆時反正是要爆出來,唔好阻住我!

壞情緒千絲萬縷啦,知道它久不久來一次,會越來越疏喇。

又,最近少了電郵大八會,那肯定是無益嘍。

匿名 說...

那種莫名其妙的自我感覺唔良好,我3日一小次,5日一大次。門無踢爆過,我功夫不夠好,離家出走就玩過,但怕阿仔起身會搵我唔到,日出即返屋企,多沒出息!!!

最後想問一句,那是不是女人共同擁有又無得醫的通病?

P.S.有時我覺得Eva好勁,就是她讓我覺得佢幫自己定到位,自我感覺良好囉!

凱允媽媽

v 說...

g: 鬧交也講天分的,有天分的人這頭吵得面紅耳熱,那邊就可以笑笑口當無事。你不是鬧交材料就不要為難自己,

v 說...

s: 可能我自己的定位也奇怪,出沒時間像全職媽媽,但心態又不是,所以挺寂寞的。

v 說...

alice : 或許心態比較簡單的人是有福的。今天在audrey 學校,很多媽媽在興高彩烈的談功課談試卷談圖書,我站旁邊,一句答不上(也不想答),覺得日日都講這些,好q悶。

kikare 說...

i also have not seen this film wor!! but both johnny deep and charlotte gainsbourg i like ah.

my radiohead-fever subsided after the 1990s,after Kid-A.

我覺得Travis太mellow了,配合不到踢門等動作。

v 說...

但Travis 有種英倫憂鬱,很襯(被現實逼到埋牆的)我...