2011年11月29日星期二

好聰明

我覺得我的蘋果好聰明啊。

比方我把他帶到一個新的地方,然後我說我想打印點東西。他查了查,說:「我沒有這裡打印機專用的軟件啊,但你想我用別的方法幫你打印嗎?」

我說:「好啊!謝謝你!」

他就馬上把事情辦妥。

我好喜歡我的蘋果。

3 則留言:

匿名 說...

你真的把他當成人看待了! (如果我沒誤會你意思的話)

ALICE

g 說...

aiya, the stupid me don't quite understand.

are u referring to siri? so, how did it eventually complete the printing task?

v 說...

alice - yes, very close :)

g - not iphone ar, just a macbook... and it didn't really "talk" to me, just normal dialogue box, haha! but i have no idea how "he" managed to "convince" the printer to print wor... i guess machines can talk to another gwar... (should be via server la)