2011年11月21日星期一

統測

Audrey 學校今天開始一連三天統測(統一測驗)。這兩天,每次她跟我說「統測」,我的腦就出現「桶蠔」,還有這個廣告。


我知道自己有問題,所以我不敢把這個放到FB,怕其他媽媽看見,會叫女兒在學校不要跟Audrey玩。

8 則留言:

匿名 說...

別太悲觀嘛!
又或者她們知道了會叫女兒人肉搜尋audrey一於跟她做個friend呢。

又,統一乜鬼啫? 係咪即係級際?

f

v 說...

我點知點解。。。

我估是“一齊測驗”的意思??因為這幾天是齋測驗,不上堂的。

另:唔會呀,大家好認真的,今天在FB的留言是「加油!」之類,我忽然「桶蠔」,死梗的。

匿名 說...

靜靜話你知我是很怕跟孩子同學的爸爸媽媽"應酬",因為我都覺之後他們的爸爸媽媽會叫阿同學仔唔好同凱允玩咁多。而事實上凱允現在是很受同學仔歡迎的。
每次到學校,我都選擇跟同學仔玩多過同家長"玩"。

凱允媽媽

匿名 說...

還有「桶蠔」,真係笑左!!

alice

Judy 說...

我無睇過呢個廣告, 好好笑啊。
係啊, facebook 人來人往的, 都係小心d講野好...

v 說...

alice - 會甚麼他們會不喜歡你?家長們大部份OK啊那間學校。好認真的人不會送細路到那裡,又或者K1 讀半個學期就撇 :)

v 說...

Judy - 我的思想有點夾縫,有時又喜歡藐人,真的好危險。我欠你一個笑話,溫完書寫比你。

匿名 說...

不是同學仔家長的問題,只是我跟孩子有說不完的話題,跟家長卻唔知講咩好囉!或者我有點社交障礙。

凱允媽媽