2009年1月21日星期三

心情

《西遊記大結局之仙履奇緣》裡,悟空有以下一段對白:

「哈哈哈哈哈!你见到啦?条友讲嘢长篇大论,九唔搭八,依依哦哦。就成日好似有一只乌蝇嬲埋嚟,Eh……哦。对唔住,唔係一只,係一扎乌蝇喺你耳仔边,Eh……哦……一路飞入你嘅脑里头。救命呀!救命呀!(悟空倒地翻滚,異常痛苦。) 于是乎我要捉住隻乌蝇捻爆佢嘅肚,咇佢条肠出嚟,再将条肠箍返住佢条颈,用力一扯。成条脷根出咗嚟喇,我再手起刀落!嘩!成个世界清静晒。噉你哋而家知道,我点解要食咗佢嘞。」

最近的我,每天都活在這樣的心理狀態裡。

2 則留言:

v 說...

這裡,我好像經常都用來罵人。

看這裡的人不多,但有時候大家敏感了,以為我在罵你。

沒有啦,我要罵的人一般都不會找到這兒來。

admin 說...

哈哈... 新年快樂,快高長大~!