2013年4月23日星期二

碎碎唸

早上擦睫毛液的時候忽然興起如果我是一隻鳥就無需做這種事的笨念頭。

8 則留言:

Judy 說...

但係要築巢, 好煩, 我唔係讀ar-chi。
又無得買鞋 (唔駛著) 同手袋 (背囊ok 不過我至憎)

Judy 說...

是蟑螂也不用搽睫毛液啊 (蟑螂腳!)

kikare 說...

我是人,我不做這種事的。
曾經做過,覺得落化妝太麻煩,不落又怕盲,於是就甚麼也不做了。

v 說...

A: 我就知道你會這樣答 :)

v 說...

J: 我當時腦袋是想著貓頭鷹的。。。

貓頭鷹用背囊,ok 啊!

v 說...

又:貓頭鷹可以住樹窿?不用築巢。

kikare 說...

此post是個性格測試陷阱嗎?
點解呢邊唔可以直接回應個別留占言既?

v 說...

唔知啊。。。本來就是如此的,那邊不知為何有一天變了可以有 conversation 式留言。。。