2013年1月27日星期日

宗師 - 後來

看完電影,想起這首歌。



3 則留言:

g 說...

電影中的宮二,真的很吸引嗎?

其實現實中的章子怡,都幾傳奇。另一個,我覺得是伏明霞。

Judy 說...

神曲, 基本上王家衛的戲, 都可以以它來做插曲, 東邪張曼玉都可以唱啊。

by the way, 我有次唱k, 在場的友都不識此歌, 我唱完之後, 都被歌詞 (唔係我唱得太感人啩?!) 搞到眼濕濕 仲即時奉了「奶茶教」。

v 說...

g - 我只想答:兩岸三地,一直都是香港女子最渣囉,哈哈!

J - 其實她唱得有點over, 但聽著聽著,又覺得用這個over 腔其實是適合的 :)