2012年12月5日星期三

雪菜肉絲

在茶餐廳吃早餐,有位大叔叫兩餸麵,但說畢雪菜肉絲後停口(大叔以為雪菜跟肉絲已經是兩餸),累服務員呆等數秒。

過了一會,我嘗試進行早餐通識教育:「即係呢,我從來未見過有茶餐廳將雪菜肉絲當成兩個餸架囉!」

大叔:「係呀?咦,咁即係好似我地咁囉,我地兩個咪雪菜肉絲囉!我係雪菜,你係肉絲。」


我(反眼):「下?唔係掛,我想揾榨菜多D!」


大叔:「下?咁我點?我要揾火鴨絲?雪菜只能襯肉絲或者火鴨絲啊!」


我:「唔係,你可以係雪菜毛豆百頁。」


大叔(好高興):「咁好?我可以有兩個?」


吹水完畢。上班。謝謝收看。


9 則留言:

amy 說...

唔關事的: 我超喜歡吃雪菜肉絲/火鴨絲米! 而我最不愛的食物就是豆!

v 說...

among all kinds of beans, 茄汁焗豆,我是最憎的!

kikare 說...

食完好多豆會放好多屁!

v 說...

我個朋友教唆我玩炒三絲 ,好骯臟啊!

@@

kikare 說...

我記得(我居然記得!!!)我個朋友曾經講過: 唔dirty唔好玩。

v 說...

唉,正經野唔見你記得。。。

kikare 說...

should i apologize for my special memory capacity?

amy 說...

看完你教功課再看這裡, 好平衡啊!

v 說...

Amy - 這個才是真的我,教功課那個我是被迫出來的啊!