2013年2月21日星期四

老師

我告訴朋友,上導修課要用書上的case,我知道很多學生沒有買書,於是我叫他們傳我電郵,我回電郵的時候就會把case 傳給他們。朋友詫異,你提供的客戶服務竟這樣周到,不像你啊!

我說不是的,我一向都對學生好;你肯用心學,我一定用心教。但如果你連自己為什麼坐在課室也不知道,哪你放心好了,我一定藐爆你。

就是這樣。

2 則留言:

匿名 說...

been reading your writings awhile. first time leaving some words.

:)

p.s. like your no-nonsense approach to your students, and life.

v 說...

dora - do i really give you that impression? haha!

i guess i just don't have enough time for everything, so i want things to be clear and fast... but of cos i still got a lot of 拖泥帶水 incidents la :)